preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vrijeme
 

 

ŠKOLSKA LIJEČNICA

TIM III: Oroslavje, Stjepana Radića 6
Gredičak Marica dr. med.,spec. školske medicine
Telefon: 049/264-047
Mobitel: 091/738 88 63
e-mail: skolskaoroslavje@zzjzkzz.hr

SAVJETODAVNE LINIJE

ZA DJECU
116 111

ZA ODRASLE
0800 0800

CROATIAN
MAKERS

 

 

Erasmus+

STEAMing projekt

oznaka projekta: 2019-1-IE01-KA201-051545

web stranica projekta: https://www.steamingproject.eu/

 

Početkom školske godine 2019./2020. naša škola uključena je u novi ERASMUS+ trogodišnji projekt. Ovaj projekt fokusiran je na STEAM edukaciju i osposobljavanje (STEAM je akronim za Science, Technology, Engineering, Art and Design, and Mathematics – Znanost, Tehnologija, Tehnika , Umjetnost i dizajn i Matematika), kako učitelja tako i učenika.

Novi se projekt zove STEAMing što je kratica za "STEAM: INternational Guidance to best practice“ (STEAM: međunarodne smjernice prema dobroj praksi). Radi se o partnerstvu 5 institucija koje se bave primarnom i sekundarnom edukacijom u 5 različitih zemalja: Irskoj, Hrvatskoj, Norveškoj, Portugalu i Grčkoj. Glavni koordinator je Clare Education Center iz irskog grada Ennisa.

Povećanje znanja i kompetencija iz predmeta STEAM radi poticanja inovacija i kreativnosti ključni su prioriteti europskih i nacionalnih obrazovnih politika za 2020. godinu i nadalje. Ovim projektom adresira se ta potreba putem identifikacije i analize primjera dobre prakse u STEAM edukaciji u navedenih 5 zemalja. Trans-europsko istraživanje ima za cilj odgovoriti na ključno pitanje “što djeluje, gdje, zašto i za koga“ u STEAM edukaciji. Rezultati i zaključci koristit će se za produkciju inovativne palete praktičnih proizvoda i resursa za obuku i podršku svih članova ciljane skupine u bilo kojoj europskoj zemlji: nastavnika, ravnatelja škola, savjetnika za obrazovanje, administratora i drugih odgovornih osoba.

Kratki video o projektu:

 

 

STEAMing vijesti

Erasmus+ STEAMing aktivnosti

Tijekom školske godine 2020./2021. učenici 6.a i 6.b razreda u nekoliko su se navrata susreli sa zadacima koncipiranim na STEAM principima.


Izazovni zadatak u kojem su trebali bez mjernih instrumenata odrediti točne dimenzije učionice nagnao ih je na različita kreativna rješenja.

Zatim su podijeljeni u timove 29.4.2021., kad su svi ostali učenici otišli na Pozdrav proljeću, „okupirali“ školsku kuhinju i blagovaonicu te pekli muffine – nije to bilo jednostavno: učitelji su se pobrinuli da svakojakim dodatnim preprekama otežaju taj zadatak. U tom izazovu učenici su trebali preračunavati količine sastojaka, kreativno ukrasiti kolače, snimiti video kojim dokumentiraju cijeli postupak te oduševiti okusne pupoljke članova žirija: tete kuharice, dvije učiteljice i učitelja. Kad su se svi bodovi zbrojili, najuspješniji su bili… SVI! – jer su se dobro zabavili i najeli, a pritom i podosta naučili.

Pred sam kraj školske godine, trebalo je još jednom zasukati rukave i napraviti od praznih plastičnih boca i rastresitog materijala (pijesak, riža) pješčani sat koji pokazuje 2 minute. Izgleda jednostavno, ali nimalo nije bilo. Preciznost u doziranju punjenja sata najzahtjevniji je dio zadatka kojeg je vrlo malo timova približno točno riješilo. Nakon bitke, svi su generali – kaže poslovica, ali istina je da za neke zadatke tak kad ih samostalno pokušaš riješiti imaš nove ideje kako pristupiti rješavanju problema. To nam je bio i cilj: naučiti da su pogreške sastavni dio učenja i da ih se ne treba bojati.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ines Krušelj-Vidas   datum: 28. 9. 2021.


Školski list

PROČITAJTE 
LIPIN PUČKOŠKOLAC

a starije brojeve potražite

OVDJE


Naš video kutak

Naše videozapise pogledajte 
OVDJE


Tražilica






preskoči na navigaciju