preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vrijeme
 

 

ŠKOLSKA LIJEČNICA

TIM III: Oroslavje, Stjepana Radića 6
Gredičak Marica dr. med.,spec. školske medicine
Telefon: 049/264-047
Mobitel: 091/738 88 63
e-mail: skolskaoroslavje@zzjzkzz.hr

SAVJETODAVNE LINIJE

ZA DJECU
116 111

ZA ODRASLE
0800 0800

CROATIAN
MAKERS

 

PRIRODA

PRIRODA

Priroda je sveukupnost materije u prostorusvemir i sile koje u njemu djeluju, odnosno sve što  čovjeka okružuje. Dijeli se na živu i neživu prirodu. Živoj prirodi pripadaju životinjeljudi i biljke, a neživoj prirodi pripadaju SunceMjesecvodakamentlo i sl.

Živa bića koriste tvari nežive prirode, pa su živa i neživa priroda usko povezane. Koriste zrakvodusvjetlost i tlo, koji su osnovni uvjeti života, bez kojih ne mogu živjeti.

 

Učenicima treba:

​​* promatranjem procesa i pojava u prirodi objasniti osnovne zakonitosti prirode,

* poticati zanimanje za opažanje u prirodi, istraživanje i logičko zaključivanje o sastavnicama i ustroju živog svijeta,

* razvijati svijest o važnosti očuvanja prirode,

* predočiti i objasniti temeljnu građu i ulogu organizma,

* omogućiti samostalno i točno izvođenje pokusa i praktičnih radova,

* razvijati i njegovati kritičko mišljenje i zaključivanje na temelju opažanja,

* razvijati odgovornost za vlastito zdravlje.

 

 

 

Vijesti

Terenska nastava - šuma

Učenici 6a, 6b i 6c razreda sudjelovali  su na terenskoj nastavi u kontinentalnoj listopadnoj šumi.

 


Učenici su podijeljeni u grupe. Svaka grupa je dobila zadatke  na listićima.

Zadaci:

  •  razlikovati osnovne stupnjeve organizacije živih bića na određenoj lokaciji staništa
  • istražiti životne uvjete na odabranoj lokaciji staništa: izmjeriti temperaturu zraka, tla, procjeniti količinu svjetlosti, izmjeriti kiselost tla
  • opisati osnovna obilježja kontinentalne listopadne šume, razlikovati slojeve šume
  • prepoznati, imenovati i opisati značajke gljive,biljke i životinje uočene na odabranoj lokaciji staništa i opisati njihove prilagodbe životnim uvjetima staništa
  • poštovanje pravila ponašanja u prirodi
  • istražiti prisutnost lokalnih izvora onečišćenja i mogući utjecaj na šume
  • razvoj ekološke svijesti i osjećaja osobne odgovornosti za zaštitu prirode i očuvanja bioraznolikosti
  • korištenje različitih izvora znanja 
  • izrada razrednog plakata

Priloženi dokumenti:
2013-10-29_08.52.00.jpg (349.72 KB)
1383549361970.jpg (16.73 KB)
2013-10-29_08.48.57.jpg (703.57 KB)
2013-10-29_08.51.01.jpg (292.45 KB)
2013-10-29_08.56.37.jpg (304.83 KB)
2013-10-29_08.56.42.jpg (345.75 KB)
PA280706.JPG (659.87 KB)
PA280708.JPG (486.14 KB)
PA280707.JPG (768.34 KB)
PA280710.JPG (310.94 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Nataša Mirt   datum: 20. 11. 2013.


Školski list

PROČITAJTE 
LIPIN PUČKOŠKOLAC

a starije brojeve potražite

OVDJE


Naš video kutak

Naše videozapise pogledajte 
OVDJE


Tražilica






preskoči na navigaciju