Obilježen Dan darovitih učenika i Tjedan darovitosti!
Daroviti učenici spadaju u skupinu učenika sa posebnim obrazovnim potrebama. Potrebe darovitih učenika nadmašuju ono što se nudi prosječnim normama koje odgovaraju većini. Stoga je važno pružiti im potporu da razvijaju svoje potencijale i iskoriste maksimalno sposobnosti koje imaju.
S ciljem osvještavanja i informiranja učenika, učitelja i ostalih članova naše zajednice, 21. ožujka obilježili smo Dan darovitih učenika. U razdoblju od 22. ožujka do 01. travnja 2021. obilježili smo Tjedan za darovitost kroz radionice koje je provela naša psihologinja Martina Goluban s učenicima razredne nastave i online aktivnosti za učenike viših razreda.
Pročitajte što smo sve radili u nastavku.
Svake godine u našoj školi provodimo identifikaciju učeničkih potencijala kako bismo mogli pružiti odgovarajuću stručnu podršku razvoju sposobnosti i osobina (potencijalno) darovitim učenicima. Ovo radimo kroz rad u paru, grupni rad i individualne aktivnosti koje provodimo s učenicima kroz grupu Male mudrice, u kojoj provodimo plan i program rada s (potencijalno) darovitim učenicima.
Kako bismo obilježili Dan darovitih učenika (21. ožujka) i Tjedan za darovitost (koji se u 2021. održavao od 22.ožujka do 26. ožujka) i upoznali učenike i učenice s pojmom darovitosti i na koji način oni sve mogu raditi na razvoju vlastitih sposobnosti te tko im u tome može pomoći, psihologinja Martina Goluban održala je radionice s učenicima razredne nastave.
Na radionicama su učenici razgovarali o darovitosti, kreirali vlastitu memory igru, igrali se slovima i smišljali od njih nove riječi te na taj način osmišljavali više originalnih rješenja na temelju jednog podražaja, izražavali su i poticali svoju kreativnosti i jezičnu domišljatost. Zabavili su se igrajući kombinaciju igre Alias/Pictionary u kojoj su trebali riječima ili crtežem opisati neki pojam kako bi ga drugi učenici mogli pogoditi.
Učenici predmetne nastave mogli su se okušati u online aktivnostima rješavajući escape room - virtualnu igru u kojoj pomoću rješavanja različitih zagonetki spašavaju glavne likove.
Kroz radionice i online aktivnosti željeli smo informirati učenike o pojmu darovitosti, o potrebama darovitih učenika i važnosti razvijanja vlastitih sposobnosti.