Radionica Digitalno pričanje priča
U petak 11.1.2019. održana je radionica Digitalno pričanje priča koju je vodila knjižničarka Ines Krušelj-Vidas, a sudjelovali su učenici 4.a i 4.b razreda.
Kreativno izražavanje kao poticaj za razvoj divergentnog mišljenja koje je preduvjet svake inovativnosti treba imati centralno mjesto u našim školama rekli su renomirani stručnjaci Darija Korkut i Robert Kopal na obrazovnoj konferenciji Kreativnost i inovativnost u nastavi koja je održana 10.1.2019. u KD Vatroslav Lisinski u Zagrebu i okupila preko 1800 učitelja osnovnih škola.
Samo dan kasnije u našoj školi održana je radionica za darovite, talentirane i motivirane učenike Digitalno pričanje priča koja je imala isti cilj i u praksi provela sve preporuke. Uvijek smo iznova radosni kad dječja mašta uzme maha i nastanu zanimljivi radovi, a sada podvlačimo da se time razvija kreativna snaga naših učenika kao vještina bez koje se ne može u 21. stoljeću. Što je još važnije redom svi učenici u evaluaciji su naveli da bi željeli ovakve i slične radionice ponoviti, da su bili zadovoljni, da su im aktivnosti bile zanimljive.
Pogledajte kako su neke klasične bajke doživjele transformaciju u sadašnjost pa čak i budućnost i pokušajte pogoditi naslove izvornika (ukoliko ne piše).
Radionica Digitalno pričanje priča
U petak 11.1.2019. održana je radionica Digitalno pričanje priča koju je vodila knjižničarka Ines Krušelj-Vidas, a sudjelovali su učenici 4.a i 4.b razreda.
Kreativno izražavanje kao poticaj za razvoj divergentnog mišljenja koje je preduvjet svake inovativnosti treba imati centralno mjesto u našim školama rekli su renomirani stručnjaci Darija Korkut i Robert Kopal na obrazovnoj konferenciji Kreativnost i inovativnost u nastavi koja je održana 10.1.2019. u KD Vatroslav Lisinski u Zagrebu i okupila preko 1800 učitelja osnovnih škola.
Samo dan kasnije u našoj školi održana je radionica za darovite, talentirane i motivirane učenike Digitalno pričanje priča koja je imala isti cilj i u praksi provela sve preporuke. Uvijek smo iznova radosni kad dječja mašta uzme maha i nastanu zanimljivi radovi, a sada podvlačimo da se time razvija kreativna snaga naših učenika kao vještina bez koje se ne može u 21. stoljeću. Što je još važnije redom svi učenici u evaluaciji su naveli da bi željeli ovakve i slične radionice ponoviti, da su bili zadovoljni, da su im aktivnosti bile zanimljive.
Pogledajte kako su neke klasične bajke doživjele transformaciju u sadašnjost pa čak i budućnost i pokušajte pogoditi naslove izvornika (ukoliko ne piše).